Klientské centrum
Potřebujete poradit s vaší stávající pojistnou smlouvou?
Naše klientské centrum 4Life Direct je připraveno vám sdělit veškeré informace o vaší pojistné smlouvě. Neváhejte se na nás obrátit s vašimi dotazy.
Jsem pojištěná osoba a chci změnit obmyšlené osoby
Pro změnu obmyšlených osob si stáhněte dokument Změna obmyšlených osob. Vyplněný formulář zašlete na naši adresu.
Jsem pojištěná osoba a chci změnit platební metodu
Věděli jste, že platbou přes SIPO nebo INKASO můžete měsíčně ušetřit až 100 Kč? V případě, že chcete platby hradit inkasem, stáhněte si dokument Souhlas s Inkasem, zajděte s ním do banky a tuto změnu nám nahlaste.
Chci zaslat poštovní poukázky
V případě, že už nemáte poštovní poukázky k úhradě pojistného kontaktujte naše klientské centrum a poukázky vám zašleme.
Jsem pojištěná osoba a chci informace o mé pojistce
Informace o pojistce poskytujeme pouze pojistníkovi po ověření na telefonním čísle klientského centra. Nebo obmyšleným osobám uvedeným na pojistce, v připadě, že se jedná o škodní událost.
Chci upravit svoji pojistku
Úpravy v pojistce může provádět pouze pojistník uveden v pojistce. Pro změny v pojistce kontaktujte naše klientské centrum, kde po ověření vaší totožnosti lze udělat úpravy pojistky k vaší spokojenosti.
Obdržel/a jsem nabídku a chci ji s Vámi prodiskutovat.
V případě že jste obdržel jednu z našich časově omezených nabídek a potřebujete je s námi probrat, neváhejte nás kontaktovat. Ochotně vám sdělíme všechny informace.
Chci nahlásit škodní událost u úrazového pojištění
V případě že nastala škodní událost zašlete nám dokumenty které naleznete zde.
Chci nahlásit škodní událost u zabezpečení při nehodě
V případě že nastala škodní událost zašlete nám dokumenty které naleznete níže na stránce zde.
Jsem obmyšlená osoba a chci nahlásit škodovou událost u pojištění Jistota pro mé blízké
Vaši ztráty je nám líto. Pro vyřízení škodové události budete potřebovat dokumenty, které naleznete zde.
Nevíte si rady, nebo jste nenašli jste odpověď na váš dotaz? Kontaktujte nás.
Klientské centrum
225 985 400
klient@4lifedirect.cz
Pracovní doba: 8:00 – 16:30
Sídlo společnosti: Pobřežní 394/12, Praha 8, PSČ 186 00, Česká republika
Oddělení pojistních událostí:
pojistne.udalosti@4lifedirect.cz