
O Produktu

Máte zájem o službu Lékař na telefonu?
Lékař na telefonu
Služba, která Vám dodá jistotu ve Vaší diagnóze
Nejste si jisti svým zdravotním stavem? Cítíte, že není něco s Vaším zdravím v pořádku, ale chcete si svůj zdravotní stav nejdříve ověřit a zjistit jak dál postupovat? Nejste si jisti, že Váš lékař určil Vaši diagnózu správně a chcete druhý odborný lékařský názor? S tím vším Vám pomůže služba Lékař na telefonu, kterou si přes nás můžete zajistit a to zcela zdarma na 1 rok.
Situace, kdy si nejsme jistí svým zdravotním stavem, se stávají poměrně často. Ty nás staví před těžká rozhodnutí zda se léčit sami, jít k lékaři, nebo si dokonce zavolat záchrannou službu. Především v době, kdy je velké vytížení nemocnic a lékařů a hrozí možnost nákazy koronavirem takřka na každém rohu, Vám přinášíme službu, která Vám s tímto rozhodnutím pomůže. Můžete si tak ověřit svůj zdravotní stav přes jednoduchou webovou aplikaci nebo přímo s lékařem po telefonu, kdy dostanete doporučení, jak dále postupovat.
Zdraví a život člověka má nevyčíslitelnou hodnotu, a tudíž je důležité se o ně dobře starat.
Skvělá kombinace služby s pojištění
Mít jistotu v životě je velmi důležité. Služba Lékař na telefonu Vám pomůže ověřit Váš zdravotní stav, ale s řešením následků například úrazu nebo dokonce ztráty života může pomoci některé z pojištění zprostředkované společností 4Life Direct. Zeptejte se našeho operátora i na pojištění, které bude vyhovovat Vaším potřebám
Sjednání služby i případného pojištění nebylo nikdy tak jednoduché
Sjednání služby Lékař na telefonu je velmi jednoduché. Stačí když nám zavoláte na naši bezplatnou telefonní linku 800 022 561, kde vám naši specialisté vše ochotně vysvětlí a nabídnout i možnost pojištění, které odpovídá vašim potřebám i finančním možnostem.
Kontaktujte nás pro více informací, k ničemu se tím nezavazujete. Udělejte to pro sebe, udělejte to pro své blízké!
Hlavní výhody služby Lékař na telefonu

Bezplatné trvání služby po dobu jednoho roku

Vše lze zařídit z pohodlí domova

Tři úrovně ověření informací o Vašem zdravotním stavu

Rychlé ověření informací o Vašem zdravotním stavu bez nutnosti návštěvy lékaře

Skvělý doplněk k životnímu pojištění Jistota pro mé blízké

Zjistit svůj zdravotní stav můžete odkudkoliv
Nejčastější otázky o službě Lékař na telefonu
Kolik za službu zaplatím?
Službu naše společnost zprostředkovává na jeden rok zcela zdarma. Nezaplatíte tedy ani korunu.
Musím podstoupit nějaké lékařské vyšetření, abych mohl/a získat službu Lékař na telefonu?
Ne! Získání služby nevyžaduje žádné lékařské vyšetření. A ani nebudeme při vaší žádosti o službu pokládat otázky týkající se vašeho zdravotního stavu.
Jsem zdravý/á. Na co bych potřeboval/a službu Lékař na telefonu?
Nikdo neví, co se může stát a to především v této náročné době. Bez nutnosti opouštět pohodlí domova a například riskovat vystavení se nákaze, ohrozit svůj současný zdravotní stav nebo případně ohrozit další osoby, si můžete ověřit informace o Vašem zdravotním stavu rychle online nebo po telefonu.
Kdo poskytuje službu Lékař na telefonu?
Tato služba je poskytována společností Europ Assistance s.r.o. se sídlem Na Pankráci 1658/121, CZ-140 00 Praha 4, IČO: 25287851 zapsaná u Městský soud v Praze oddíl C. Vložka č. 87094. V České republice společnost působí od roku 2001. Asistenční služby v nepřetržitém provozu 24/7 zajišťuje z centrál v Praze a Olomouci. V roce 2020 pomohla více než 6 milionům klientů z České a Slovenské republiky a vyřešila tak celkem 139 989 asistenčních případů.
Hodnocení
Co o nás říkají naši klienti
Přesvědčovala jsem celou rodinu, aby si uzavřela pojištění se společností 4Life direct, protože jsem se s tak férovým pojištěním ještě nesetkala a musím se o své zkušenosti podělit s více lidmi. V době mi lékař oznámil, že manžela už nelze vyléčit a náklady na poskytování péče budou vysoké. Proto jsem si přes tuto společnost uzavřela pojištění Jistota pro mé blízké. Když manžel zemřel, zavolala jsem do společnosti 4Life Direct, kde mi ochotně poradili, jak postupovat dál.
Na adresu 4Life Direct jsem odeslala veškerou potřebnou dokumentaci s příplatkem za oznámení o doručení dopisu přes SMS. Zprávu o doručení jsem dostala 27.2.2019 a 28.2.2019 byla na můj účet připsána částka pojistného plnění. To znamená, že peníze byly odeslány do 24 hodin od dodání potřebné dokumentace.
Já nemám rád čekání u lékaře, proto se objednávám, když už něco. A toto se mi zdálo jako atraktivní a nejlepší řešení pro mě a mou pro rodinu. Protože je to bez starostí a bez problémů.
Pro mě byla určitě nejatraktivnější věc, že po nás nechtěli dokládat žádné zdravotní dokumentace. Takže jsme si připadali jako zdraví a to je opravdu to, co žádná jiná pojišťovna nenabízí.
Musím říct, že my už jsme o životním pojištění uvažovali již delší dobu, ale jak již to v životě běží, člověk si řekne za týden, uteče měsíc, půl roku, rok, dva, tři. A tuto otázku odkládá, odkládá, odkládá. Kdy se dostanete do věku, kdy už uzavírání životního pojištění není tak jednoduchou záležitostí, protože člověk přece jenom nesplňuje kritéria, jak zdravotní, tak věkový. Ale třeba i finančně je na tom jinak a nemůže si dovolit takové částky. Tak jsme moc uvítali, že toto pojištění je dostupné úplně pro každého.
Zaujalo mě na té reklamě nejvíc, že nechtěli žádné zdravotní prohlídky, a že mě pojistili i bez toho. A hlavně to byl důvod, že to pro mě bylo finančně dostupné.