Opatření 4Life Direct v nouzovém stavu
4Life Direct intenzivně mapuje současná omezení a doporučené postupy, přičemž dělá maximum proto, aby tato situace nijak nezasáhla do služeb našim klientům.
Vážení klienti,
po první vlně epidemie z jara tohoto roku jsme se opět dostali do výjimečné situace, kterou asi nikdo z nás nezažil. Tento problém přesahuje hranice naší republiky a postihuje všechny bez výjimky. A znovu nám to připomíná, že je mnoho důvodů, proč je dobré sjednat si životní pojištění.
My všichni ve 4Life Direct intenzivně situaci sledujeme a rádi bychom vás ujistili, že současná omezení nemají jakýkoliv dopad na podmínky vašeho životního pojištění. Všichni naši zaměstnanci a dodavatelé dodržují doporučené postupy a respektují stav karantény. A zároveň dělají maximum proto, aby tato situace nijak nezasáhla do našich služeb.
Dovolujeme si vás stručně informovat o přijatých opatření k ochraně zdraví vás, našich klientů:
- Nikam nemusíte chodit – veškerou komunikaci zvládnete v klidu domova. Ať už telefonicky, emailem nebo případně poštou. To platí jak pro sjednání pojištění, nahlášení pojistné události, ale i jakékoliv změny ve stávajících pojistkách.
- Pojistné lze uhradit z pohodlí vašeho domova přes platební bránu PayU – stačí mít nastaveny internetové platby na vaší platební kartě. Je to jednoduché, rychlé a bezpečné.
- V rámci zrychlení celého procesu při přebírání u kurýra se u sjednaných pojistných smluv po 1.10. 2020 nevyžaduje podpis Pojistníka.
- Pro minimalizaci rizika přenosu jsme zavedli řadu preventivních opatření, které budou realizovány až do odvolání:
- Veškerý styk s klienty je bezkontaktní
- Provoz hlavní kanceláře je omezen a pro veřejnost dočasně uzavřen. Veškeré služby klientům jsou však plně zajištěny.
- Komunikujeme s dodavateli/třetími stranami na denní bázi ohledně aktuálního vývoje mezi jejich zaměstnanci
- Sledujeme všechna vládní omezení a doporučení, pružně reagujeme na realizovaná opatření a respektujeme výzvy Hygienické stanice hlavního města Prahy i Krajských hygienických stanic
- Bezpečnostní opatření při doručování zásilek našim klientům:
- kurýři i kurýrní depa jsou vybavena rouškami, ochrannými štíty a dezinfekcí
- do odvolání probíhá pravidelná denní kontrola zdravotního stavu kurýrů
- kurýr je oprávněn si telefonicky ověřit zdravotní stav příjemce před doručením zásilky
- do odvolání se příjemce zásilky nepodepisuje do čtecího zařízení
Věříme, že 4Life Direct v této nelehké době zůstává nadále spolehlivým partnerem a naše pojistné produkty vám přináší jistotu finanční rezervy.
Přejeme Vám i Vašim nejbližším pevné zdraví.
4Life Direct