Opatření 4Life Direct v nouzovém stavu

Pátek, 20 listopadu 2020

4Life Direct intenzivně mapuje současná omezení a doporučené postupy, přičemž dělá maximum proto, aby tato situace nijak nezasáhla do služeb našim klientům.

Vážení klienti,

po první vlně epidemie z jara tohoto roku jsme se opět dostali do výjimečné situace, kterou asi nikdo z nás nezažil. Tento problém přesahuje hranice naší republiky a postihuje všechny bez výjimky. A znovu nám to připomíná, že je mnoho důvodů, proč je dobré sjednat si životní pojištění.

My všichni ve 4Life Direct intenzivně situaci sledujeme a rádi bychom vás ujistili, že současná omezení nemají jakýkoliv dopad na podmínky vašeho životního pojištění. Všichni naši zaměstnanci a dodavatelé dodržují doporučené postupy a respektují stav karantény. A zároveň dělají maximum proto, aby tato situace nijak nezasáhla do našich služeb.

Dovolujeme si vás stručně informovat o přijatých opatření k ochraně zdraví vás, našich klientů:

  • Nikam nemusíte chodit – veškerou komunikaci zvládnete v klidu domova. Ať už telefonicky, emailem nebo případně poštou. To platí jak pro sjednání pojištění, nahlášení pojistné události, ale i jakékoliv změny ve stávajících pojistkách.
  • Pojistné lze uhradit z pohodlí vašeho domova přes platební bránu PayU – stačí mít nastaveny internetové platby na vaší platební kartě. Je to jednoduché, rychlé a bezpečné.
  • V rámci zrychlení celého procesu při přebírání u kurýra se u sjednaných pojistných smluv po 1.10. 2020 nevyžaduje podpis Pojistníka.
  • Pro minimalizaci rizika přenosu jsme zavedli řadu preventivních opatření, které budou realizovány až do odvolání:
  • Veškerý styk s klienty je bezkontaktní
  • Provoz hlavní kanceláře je omezen a pro veřejnost dočasně uzavřen. Veškeré služby klientům jsou však plně zajištěny.
  • Komunikujeme s dodavateli/třetími stranami na denní bázi ohledně aktuálního vývoje mezi jejich zaměstnanci
  • Sledujeme všechna vládní omezení a doporučení, pružně reagujeme na realizovaná opatření a respektujeme výzvy Hygienické stanice hlavního města Prahy i Krajských hygienických stanic

  • Bezpečnostní opatření při doručování zásilek našim klientům:
    • kurýři i kurýrní depa jsou vybavena rouškami, ochrannými štíty a dezinfekcí
    • do odvolání probíhá pravidelná denní kontrola zdravotního stavu kurýrů
    • kurýr je oprávněn si telefonicky ověřit zdravotní stav příjemce před doručením zásilky
    • do odvolání se příjemce zásilky nepodepisuje do čtecího zařízení

Věříme, že 4Life Direct v této nelehké době zůstává nadále spolehlivým partnerem a naše pojistné produkty vám přináší jistotu finanční rezervy.

Přejeme Vám i Vašim nejbližším pevné zdraví.

4Life Direct

Zavolejte nám a sjednejte si pojištění ještě dnes!

Pokračováním v prohlížení naší stránky souhlasíte s využitím Cookies. Více informací najdete na stránce Zásady ochrany osobních údajů.PŘIJMOUT